Wilma Poolen-Lendemeijer
 

Wilma Poolen-Lendemeijer

Werkgroep communicatie

Door mijn andere vrijwilligersklussen heb ik het ontstaan en de groei van het Sociaal Centrum Eijsden met belangstelling gevolgd. Voor tv 3Heuvelland heb ik er enkele reportages gemaakt, vanuit Museum Het Ursulinenconvent hebben we een aantal keren goed kunnen samenwerken.

In mijn werkzame leven heb ik in de communicatie gewerkt. Ik geloof in de kracht van mensen om dingen voor elkaar te krijgen. Zeker als we dit samen doen. Als communicatiemens heb ik er altijd naar gestreefd mensen te verbinden, met elkaar en met de juiste doelen. Vanuit de werkgroep Communicatie hoop ik ook hier mijn steentje te kunnen bijdragen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vindt u op onze Cookie policy pagina. OK